17 Aralık 2010 Cuma

Portakal kabuğundan kolye uçları


bir süre önce bahsetmiştimbu yeni hobimden yazılarımda.aslında tesadüfen bulduğum bir hobi bu hemde bahaneyle portakal yiyorum yani anlayacağınız kış günleri için ideal bir hobioldu benim adıma :) stres atmamda birebir yardımcı oluyor.sıkıldığımzamanlarda kendimi portakal kabuklarını boyarken buluyorum. bu herkesin kolaylıkla yapabileceği bir şey hemde farklı farklı bir sürü ve ilginç kolye sahibi olabilirsiniz tek yapmanız gereken portakal yemek :) ben boyama işleminde ojelerimi kullanıyorum genellikle.şekilli kestiğim portakal kabuklarını kalorifer üstünde ya da herhangibir yerde kurutup boyama işlemine geçiyorum. ayrıca bu yaptığınız kabukları toka ya da broş da yapabilirsiniz.

bunlar benim yaptıklarım :)





bunlarda ilk çalışmalarım.ben onalra çirkin ördek yavrularım diyorum.onlar biraz komikler çünük ben bu kolye ucu işini onları yaptıktan sonra buldum.bu yüzden onlar daha çok anahtarlık gibi oldular.ama yinede onlar benim ilk göz ağrım :)



4 yorum:

Marla dedi ki...

Hahhah çook tatlı olmuşlar:)

hemera-nyks dedi ki...

ilginç :)

Nyks

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim Marlacım :)

ve Hemera sanırım şuana kadar ki en yaratıcı uğraşım bu oldu :)

Eylül Köksümer dedi ki...

ay aklını seveyim senin, süpersin, süperler! ben portakalın kokusuna bile dayanamam, o yüzden malesef yapmama imkan yok... HP harika olmuş, yakışır :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...