5 Aralık 2010 Pazar

Scott Pilgrim VS the world


Uzun zaman sonra tekrar bir film yazısı yazıyorum.bu seferki film çıkalı baya oldu hatta izlemiş bile olabilirsiniz.2 saat olmasına rağmen sıkılmadan izlediğim hatta içindeki birkaç şarkıya bayıldığım bir film Scott Pilgrim.

Filmin konusu bir yana efektleri de bir harika olmuş hayran olmamak elde değil.bilgisayar ya da atari oyunları sevenler için iyi bir seçim olacaktır.



konuya gelince; kendi çapında bir müzik grubu olan ve onda çalan Scott'ın Ramona adında bir kıza aşık olmasıyla başlıyor.kız her 2 haftada bir saç rengini değiştiren değişik biri.buralar sıradan gelebilir asıl her şey bundan sonra başlıyor.Scott , Ramona'yla beraber olabilmek için Ramona'nın 7 eski kötü sevgilisiyle fantastik bir şekilde savaşmak zorunda.tabiki Scott'ında eski sevgilileri olaya dahil olunca gerçekten eğlenebileceğiniz ve izlemekten sıkılmayacağınız hareketli bir 2 saat ortaya çıkıyor.

ayrıca CHUCK izleyenler hemen farkedecektir.filmdeki kötü sevgililerden biri Chuck'daki Sarah'nın eski ajan sevgilisi Brandon Routh.

filmdeki favori şarkımsa tıktık

açılmıyorsa merak edenler için metric-black sheep

2 yorum:

fff dedi ki...

ya Türkiye'de çıkmadı bu film, çıksa gitcektim halbuki. İnternetten indirdim ama o da sinema çekimi çıktı izlemedim. Fragmanı falan çok eğlenceli görünüyordu.

banu bilgi dedi ki...

aaa çıkmış gözüküyo hatta 8 ekimde çıkmış türkiyede yazıyodu.bende bilgisayarda izledim.sanırım günlükfilm de düzgünü var.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...