14 Aralık 2010 Salı

şu sıralar

yarın bilgisayarımın tamirden geleceğini umuyorum.eğer bilgisayarıma ulaşırsam yarın portakal kabuklarından yaptığım kolyelerle ilgili bol fotoğraflı biryazı yayınlamayı düşünüyorum.
bu aralar sanırım rahatlama uğraşım oldu hemde çok eğlenceli. bahaneyle her gün portakal yiyorum kış için c vitamini takviyesi oldu bana :)
yine oburluk dönemim başladı.sürekli yemek yemek istiyorum. kekler,börekler,pastalar,burger king...
bir dizi ya da film izlerken o sahnede birşeyler yiyorlarsa hemen bende abur cubur buluk yemeye yöneliyorum.yarın abur cubur stoklaması yapıcam ev için.
bu arada bu hafta ilk kez pırasa yemeği ve mercimek yemeği yaptım.müthiş olmasada yenebilecek kıvamdalardı :) bundan sonraki hedeflerim ise bezelye yemeği ve barbunya :)
sanırım şimdide gidip evde yiyebileceğim bir şeyler arayacağım.

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Afiyet olsun size..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...