20 Aralık 2010 Pazartesi

Tim Burton sunumum



dım dım dım dım.yarın Tim Burton sunumu yapıcam okulda.ayıptır söylemesi slaytım öyle içime sindi ki utanmasam bloga koyucam o derece. bu sunumumun kapanış fotoğrafı. Tim Burton'ı garip kişiliğini ve özellikle deyazılarını çok severim. sözleriyle ayrı bir konu.
Tim Burton bu dünya için fazla gelen bir yaratıcılığa sahipya da şöyle bir olasılık var o normal bizde sorun var.bilemiyorum çözmüş değilim ama seviyorum seveceğim.
Tabiki Tim Burton demişken Helena'yı unutmak olmaz.senide pek seviyorum Helenacım.ve tabiki sizin evin 3. çocuğu olan Johnny Depp'i de :)
zaten Burton ailesi de bizim yan komşumuz benim yazıma bakarsanız. sanırım bu samimiyet günlerdir Tim Burton bilgileri ve özellikleriyle beynimi doldurmamdan kaynaklanıyor.onun kendi hakkında bilmediklerini bile biliyorum artık. yazıyı bir şiiriyle kapıycam. bana başarılar size de başarılar mutlu haftalar.
Bitirme jürisi için Eylülüme en çok başarılarve iyi dilekler yolluyorum





Çok Gözlü Kız


birgün parkta gezerken
hayretten dona kaldım
bir sürü gözü olan
tuhaf bir kıza rastladım

epey hoş bir kızdı
hemde sarsıcı baya!
baktım ağzı var
başladık laflamaya

çiçeklerden bahsettik
onun şiir kursundan
ve gözlük takarsa birgün
yaşıyacağı onca sorundan

öyle bir kız tanımak hoş
bir sürü gözü olan
ama ağlamaya başladı mı
baya ıslanıyor insan

3 yorum:

MMTMN dedi ki...

mükemmel!

İnsan olun biraz... dedi ki...

Bu şiir Vincent gibi harika.

Mia Wallace dedi ki...

http://trainspottingmia.blogspot.com/2010/10/istiridye-cocugun-huzunlu-olumu-tim.html taaa ne zaman ki postum bak
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...