29 Aralık 2010 Çarşamba

yeni yıl ıbırgıbırları


geçen sene iğrenç bir yılbaşı geçirmiş olmamı düşününce bu yılbaşından çok umutluyum.yeni yılı nasıl karşılarsanız öyle geçiyor.ben geçen sene asık suratlı,mutsuz ve çok rahatsız geçirdim ve 2010'um berbat geçti.bu sene akıllandım mutlu ve gülümseyerek sevdiğim insanlarla yeni yılı karşılayacağım.eğlenceli bir yerde 10-12 kişilik bir grup olarak yeni yılı karşılamayı planlıyoruz.
n giycem stresinden kurtuldum çünkü her şeyim hazır.yarın kıyafetler ütülenecek ve saçıma maşa yapmayı deneyeceğim :) umarım güzel olur da tekrar banyo yapıp yeni saç modeli denemek zorunda kalmam.kıyafetlerimi son dakikaya bıraksaydım kesin sinirden ağlardım.artık kendi huyumu öğrendim :) temkinli davranıyorum.

yarın da mikrobu sevmeye gidicez.giderken kek yapıp götürücem.tanışma hediyesi misali.
kıyafetimin hazır olması hoş bir rahatlıkla dolduruyor içimi.
umarım hayal ettiğim gibi bir yeni yılkutlaması yaşarım.

herkese mutlu,sağlıklı,paralı,aşklı yıllar dilerim :)

öpücüklerr

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

lütfen benim için de deliler gibi eğlen, iç ve dans et olur mu? tüm yılın da eğlenerek gülerek geçsin, hep dans olsun, hem aşk ve huzur aynı anda olsun. ben de kanepeme gömülmüş aynı huzuru paylaşıyor olacağım ve bir kadeh şarabı da sizin şerefinize kaldıracağım.

Eylül Köksümer dedi ki...

ayrıca da yeni blog teması çok tatlı çok zarif olmuş!

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim eylülümm.merak etme senin için fotoğraf çekicem,eğlenicem ve hep seni anıcam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...