26 Ocak 2011 Çarşamba

100 olmuşum meğersem

oooo i love bloogg :)

100. izleyicimi de gördüm ya pek mesudum print screen yapıp bu anı saklamak istiyorum.mazallah biri izlemeyi bırakırsa kaydetmeden bozulmasın o 100 :)

İstanbul'a gelindi.bana yapılan yemekler yenildi ve yeniliyor.kedimin fotoğrafları çekiliyor,yüksek bel eteğim örülüyor ve bende yarın fosforlu yünler alıp saç bandı örmeye başlayacağım. örgü örmek nasılda stres attırıyormuş bunu unuttuğum için kızdım kendime.
İzmir'e gidince de devam ettirmeyi planlıyorum bu uğraşı :)

cuma frida'ya gideceğim.eğer gitmezsem arkadaşım son boş zamanında da frida'ya gitmezse beni frida yapıp izleyecekmiş :)

yarı paralı yarı parasız durumda olduğum için alışverişi biraz minimuma indireceğim.

görüşecek bir sürü insan var ama önce paramın cüzdanda bölünerek çoğalmasını bekliyorum :)

kedim öyle güzel ki tam bir sütlü kahveye dönüşmüş şapşal evladım.renginin sürekli değişmesi çok ilginç :)

şimdilik bu kadar pek sık yazıp okuyamayacağım sanırım ama izmire gidince aduket gibi postlar yağacak :)

100 oldum ya hani o yüzden tüm izleyicilerime teşekkürler.bu yazıyı okuduğunuz zaman umarım hayatınızda sizi mutlu edecek bir şey olur.

2 yorum:

Kendimce Moda G dedi ki...

:)) hayirli olsun tatlim :)

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederimm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...