8 Ocak 2011 Cumartesi

90



eveet çok mutluyum çünkü 90 izleyicim var artık. nerden nereye kendi kendime günlük misali yazarken iyice keşfettim ve her türlü yeniliği uyguladım bloğuma.işe yaramış ki 90 izleyicim oldu.
nedendir bilmiyorum ama izleyici sayımın artması komik bir mutlulukla dolduruyor içimi.
bunu hep söylüyorum :)
umarım izleyicim hep artar hiç azalmaz ve hep ilgi çeken şeyler yazmayı sürdürebilirim :)
bu arada bilgisayarıma kavuştum ama salı finallerim başlıyor. herhangi bi dersten 60 dan aşşağı alırsam kalırım o yüzden tehlikeli.garip bi sistem var bizim okulda vizede kaç alırsan al finalde 60 altı alırsan kalıyosun.bu yüzden biraz dişimi sıkıcam bu 2 hafta.

hepinize bol izleyiciler,sınavlarınızda başarılar dileyip.sanal donut ve bir fincan kahve gönderiyorum.
:)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

blogun yeni hali de pek tatlı, pek retro olmuş. yakışır bebeyime.

Anıl.B dedi ki...

sevgili banu,finalde altmış altı alınca o dersten kalmak gibi birşey sözkonusu değil,finalden otuz ve altı alırsan kalmak sözkonusu edilebilir.açıklık getirmek lazım aldığın dersin ortalaması altmış altında olursa kalmak sözkonusu olabilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...