3 Ocak 2011 Pazartesi

Bu aralar olacaklar



New York City‘de yaşayan dört arkadaşın ( gay bir avukat olan Will; onun en iyi arkadaşı kendi iç mimarlık firmasına sahip Yahudi ve heteroseksüel Grace; sosyetik zengin Karen ve son olarak da aktör olmak için çabalayan efemine gay Jack) hayatları üzerine kurgulanan Emmy ödüllü bir komedi dizisidir.

önce hemen kısa bir açıklama yazayım üstteki yazı alıntıdır.bazı kelimelerin altının çizilmesi benim homofobik bir insan olduğum anlamına gelmesin.naparsam yapiyim düzelmedi.

Will&Grace benim sevdiğim dizilerdendir.baya eski bir dizi.yanlış bilmiyorsam 8.sezonunda şuan. ben TNT sayesinde öğrenmiştim bu diziyi.şimdi en baştan izlemeye başlıycam.
bu ara baya dizi izliyoruz :)

bu hafta okul çarşambadan sonra vize tatiline giriyor.çarşambada okula gidicem ardından bir haftadan biraz fazla bir süre evdeyim.
bu süre içinde evde yemekler pişicek ve yeni tarifler denenecek :)

bu ara fena okey ve iskambil oynamaya takıldık.saat 2 ye kadar toplanıp okey ardından da pis7li ya da dost kazığı falan oynuyoruz :)
fena olmadı hoşuma gitmiyor değil :)

cuma günü çok sevimli bir misafirimiz gelecek.
adı mikrop ve o bir cocker cinsi çok sevimli hafif orta yaşlı birköpek.arkadaşımız şehirdışına çıkacağı için bizle kalacak birkaç gün.
en eğlencelisi de onu yıkayacağız.baya eğlenceli ve bol fotoğraflı bir haftasonu olacağa benziyor bizim için.
mikrobun gemesiyle birlikte onu gezdirebileceğimiz yeşil alanlar arıyoruz resmen.ve farkettim ki oturduğumuz yerde yeşillik pek az ya da bize uzak.kötü bir şeymiş bu yeni farkettim.

digiturk yılbaşı dolayısıyla kıyak geçti.moviemaxler açık filmler izliyoruz hep.

laptop'um daha tamirden gelmedi çarşamba günü gidip çemkiricem.bilgisayarsızlık canıma tak etti!

yeni yıl güzel başladı seviniyorum ve 2011 i seviyorum :)

alakası yok ama bu sefer yazımı Bon Appetit diyerek sonlandırıcam.içimde kalmıştı çok sevimli bir aksandan duyunca eğlenceli geliyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...