10 Ocak 2011 Pazartesi

Final haftaları





tam 8 saat 45 dakika sonra ekonomi finalim var.böyle yazınca sanki geç kalacakmışım gibi geliyor.aman allah korusun diyeyim de nolur nolmaz.
final haftalarının en sevmediğim özelliği ilk hafta genelde 2 gün sınavsız geçiyor alışıp rahatlıyorum. ama kabus gibi bir 2. hafta geliyor birbirinden alakasız sınavlar arka arkaya heır gün boyunca insanın kafasını düdüklüyor.çarşamba bilgisayar sınavım var cuma hem türk dili hem inkılap 2si bir arada.
hazırlığı boşuna okuduk ıyy sıkıcı derken 1. sınıf da sıkıcı oldu.lanet de bir seçmeli ders aldım başım yandı.
bir an önce 2. sınıf olup bölüm derslerimi alasım var.artık ekonomi işletmeden baydım yıllardır gördüğümüz türk dili ve inkılap da aynı şekilde. inkılabı severim ama dozunda kalsın artık. kendimi bildim bileli okuyorum.ne hayallerle seçmiştim bu bölümü.film,senaryo kurgu hayali kurarken amortisman,para fonksiyonlarını kafama sokmaya çalışıyorum.
1. sınıf kötü bunu anladım.adı afilli medyalı toplumlu seçmeli dersiniz olursa aman diyeyim sakın almayın.arkanıza bakmayan kaçın gidin.
artık uyusam iyi olur.
herkese iyi geceler ya da günaydın.
final haftası olanlara başarılar :)

1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

merak etme, hiçbiri 1. sınıf kadar zor ve sıkıcı geçmiyor. ben birinci sınıf derslerinin çoğunu uyuyarak ve sınavlarını da kopya çekerek geçirdim. gururluyum. :) çok kolay gelsin hemencecik bitsin canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...