31 Ocak 2011 Pazartesi

hastalıklı bünye

İstanbul soğuk hatta buz.grip olmakla olmamak arasındayım bademciğimin biri şişiyor iniyor ardından biri c vitamini takviyesi yapmak şart oldu.

gidilecek,görüşülecek bir sürü insan var ama ben yataktan kalkamıyorum vücudum biraz pes etti sanırım.en yakın zamanda toparlanmayı planlıyorum.

işletme hocamın o kıvırcık sarı saçlarını cımbızla tek tek yolmak istiyorum sanırım işletmeden kaldım.anlatmadığı işaretletmediği yerlerden sordu uyuz cadaloz.dilimde ne küfürler var susuyorum.

izmirden birkaç arkadaşım istanbulda onlarla görüşeceğim.biriyle çılgın alışveriş günü yapacağız izmirde pek kolay olmuyor çok çeşit ve uygun kıyafetler bulmak.bu yüzden taksimi altına üstüne getirmeyi planlıyoruz :)

kedimin gözü rahatsızlanmıştı ama 1 günde iyileşti sanırım hemen önlem almak hayvanlarda da insanlarda da işe yarıyor.

dizilerimi izleyemiyorum İstanbuldaki internet sınırlı İzmir'e gidince dizilere boğacağım kendimi,

gidilecek çok yer görüşülecek çok insan var ama vücudum iflas eşiğinde :/
siz grip arkadaşlarınızın sizede bulaştırmasına izin vermeyin uzak durun, kızın, kaçın.
iyi haftalar güzel,sıcak,mutlu,tatlı günler. :)

2 yorum:

Kendimce Moda G dedi ki...

istikamet terkos pasaji :)

banu bilgi dedi ki...

eveet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...