23 Ocak 2011 Pazar

kırmızı alarm



neyse ki hastalık final haftamın bitiminden sonra kapımı çaldı.dün gece grip + sinüzit aduketiyle aniden uyandım.zehirlendim ya da ölüyorum sandım.
başım deli gibi ağrıyor.ilaçlarda işe yaramayınca tek çare anane yöntemi oldu. bir fuları kafama sımsıkı bağladım.şaka maka baya işe yarıyor ilaçlardan daha etkili.
yarınki istanbul yolculuğumda ertelendi bir gün sonraya aslında daha uzatsam mı diye düşünmüyor değilim.
n burda kalasım ne istanbula gidesim geliyor bazen.
yastık dolu yatağım ve ilaçlarımın eşliğinde biraz uyku sanırım işe yarayacak.
siz siz olun dikkat edin bu dengesiz havalara karşı özellikle benim gibi ıhlamurdan nefret ediyorsanız çok çok dikkat edin.
tüm kemiklerim ayrı ayrı ağrıyor

yinede size iyi yeni haftalar dilerim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...