19 Ocak 2011 Çarşamba

Soğan Ağlatır


ortada koskoca bir soğan ağlatır gerçeği var ya da hep ben ağlatan cinsleri seçiyorum. şu soğanın beni ağlattığı kadar acılı ne ağlattı bilemiyorum hiç.hem can yakıyor hem burnum akıyor hem gözlerimin görüş alanı 0 a düşüyor. bildiğin işkence gibi bir şeymiş bu meret.
bugün kuru fasulye yapmayı deniyorum.yemek ocakta ama benim gözlerim deli gibi acıyor acımakla da kalmayıp kaşınıyor. akşamda cheesecake yapıcam yarınki programa götürücem.hani hep bahsettiğim şu radyo programı yarın konuk olup olmayacağım hakkında bir fikrim yok. ama yinede siz dinleyin birileri benim cheesecake imi anlatır.hem eğlenceli oluyor güncel ve gençlere dair konular ve program hakkında bilgi bu linkte saat 7 de programı dinleyebilirsiniz. :)

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

soğan neden böyle göz yakıyorsun. yoksa çok seviyoruz biz seni.

Eylül Köksümer dedi ki...

sen düşün bir de koyduğun fotoğraftaki soğanı oyan insanın gözlerini. kıpkırmızı birer pancar olmuşlardır. bu arada cheescake geliyorsa ben de radyo programına başlıyorum :)

banu bilgi dedi ki...

sen iste eylülüm program yapmasanda yaparım ben sana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...