1 Ocak 2011 Cumartesi

Solucanlı Yeni Yıl


bu yılbaşı (aman nazar değmesin ) çok güzel geçti.geçen sene evde ve çok sinir bozucuydu.bu sene hep sevdiğim insanlarla dışarıda kutladım.10 kişiydik.gittiğimiz yerin yemekleri pek iyi değildi.sadece ara sıcak tabağı güzeldi.bir de rakı :)
bu solucan ne alaka diye elbette merak ediyorsunuz.ortaya geşen salatamızın üstünde kımıl kımıl bir solucan vardı.salata gitti bir daha salata yenmedi ve iştahlar kapandı.bize rakılar ve kokteyl geldi.normalde çirkefleşirdim rezalet yüzünden ama yeni yıl dolayısıyla sessizkalmayı tercih ettim.bunlara rağmen o kadar eğlendik ki.sürekli rakı içtim ve dans ettim.
bileklerimize,boyunlarımıza ve saçlarımıza şu yılbaşı süslerinden bağladık,şapkalar taktık.hatta şuan bileğime taktığım pembe şeyin izi çıkmamakta direniyor. ama her şeye değdi.
herkes çok mutluydu ve birsürü fotoğraf çektik.
gerek burcumdan okudumlarım gerek hislerim yüzünden 2011 den çok umutluyum.
umarım böyle güzel girdiğim tatlı 2011 benim ve sevgili izleyicilerm için hep güzel devam eder.

hepimize mutlu,huzurlu,sağlıklı,paralı,aşklı ve her şeyli yıllar :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...