15 Ocak 2011 Cumartesi

Yazılacak Çok Şey Var !

öncelikle deli danalar gibi sürekli arka plan değiştirmem blogsal sorundan kaynaklanıyor.renkli yazamıyorum bi garip şeyler oldu bir benim blogumda mı oluyor anlamadım.
oturup photoshop da kasıp güzel bir arka plan ya da resim yapıcam brushlar indirdim,kararlıyım :)

geçen hafta sınavlarıma rağmen sürekli yemekteyiz izledim çünkü şefler yarışıyordu.ve de iyi ki izlemişim bir sürü pratik şey öğrendim.keşke hep profesyoneller yarışsa hem seviyeliydi hem eğlenceli.ilk kez 10 puanı gördüm bu yarışmada :)
bu ara bir sürü yemek tarifi araştırdım kendime güvendiğim ve kararla tarifleri denemeye karar verdiğim zaman bir yemek blogu açma düşüncem var.şimdilik düşünce ama nolur bilmiyorum.

geçen hafta sevgilimin radyo programına konuktum perşembe günü.o kadar eğlendik ki.aslında ben konuk değildim asıl konuk Yiğit geç kalınca apar topar yayına girdim :) sonra 5 kişi bir program yaptık ardından 3 kişiye düştük.tekrarı yarın sabah 10 da www.radyoeko.org 'da.
haftaya perşembe de program var ama ona konuk olup olmayacağım hiç belli değil :) ama yinede siz dinleyin güzel programlar oluyor.

eskiyen ve lekeli kıyafetlerimize modifiye yaptık bugün.Deniz Berdan'ın blogunda gördüğüm bu teknik çok yaratıcı ve gerçekten atmak yerine bir şeyleri değerlendirmek ekonomikte.kıyafetler çok güzel oldular şuan ıslaklar kuruduklarında hemen giyip fotoğraf çekip blogda yayınlayacağım. ihtiyacınız olan tek şey çamaşır suyu ama dikkatli olmak gerek.hem çok yoğun koku rahatsız edebiliyor hemde sıçrama ihtimali yüksek. bu yüzden ekipman olarak eski kıyafetlerimiz,güneş gözlüğü ve eldiven kullandık.ardından evi havalandırdık.kıyafetleride balkonda beklettik bir süre.tabiki hepsine deydi.yavaş yavaş daha farklı şeyler de deneyeceğim.

24 ocak'ta İstanbul'a gidiyorum artık final dönemi bitiyor tatil başlıyor.çılgınlar gibi ucuz ve çeşit çeşit alışveriş yapmak istiyorum.ama İstanbul'un asıl güzel yanı ise ailemin,kedimin,arkadaşlarımın yanına gidecek olmam.

şimdilik aklımdakiler bu kadar.
herkese iyi hafta sonları ve öpücükler
:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...