31 Ocak 2011 Pazartesi

yok yok değilim

yok yok değilim ben kış insanı değilim kesinlikle olamam olmayacağımda !
bu ne soğuk böyle ya ben ilkbahar yazı özledim.güneşim kemiklerimi ısıttığı o günleri özledim.
sıcaktan hasta olduğum günleri özledim.serin havaları sevgiliyle yürüyüşleri yeni yerler keşfetmeyi çimlerde yürümeyi converselerimi giymeyi özledim.
hava soğuk ben lahana gibi kat kat giyindim. bu sefer yanıma az kıyafet getirdim ve çoğu ince.
çok fena oldu şaştım kaldım.
ilk bahar gelsin rüzgar ve güneşin bir arada olduğu o günler gelsin.sonrada yaz gelsin ısınalım yine arka odaya kaçalım.
İzmir'i özledim sıcaktı en soğuk gününde bile buradan daha sıcak oluyor.
battaniye altında filmler ve dizilerin uçuştuğu günlerimi özledim :(

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...