10 Şubat 2011 Perşembe

3nokta

benim için bahtı kara mı denmeli yoksa elini attığı yeri kurutuyor mu bilemiyorum.
n zaman bir şeyi çok istesem olmaz.bir plan yaparım umutsuzca gezme planları kurar,programlar yaparım sonuç daan asla olmaz. sorun çıkar,iş olur,para olmaz.
böyle anlar yüzünden umutsuz oluyorum sanırım.
ani değişen bir kararla biletimi çoktan aldığım için 3 gün yalnız olacağım.yalnız olmaktan da kötüsü boşuna erken döneceğim görüşmediğim insanlar var çok sinir bozucu bir durum.
her zaman ki gibi bana patladı.
sinirliyim,üzgünüm,kızgınım ve bir ton bir şeyler var.
bazen dünyayı kolundan fırlatıp atmak istiyorum yapayalnız kalayım ya da o sik ve dar merdivenlerden 4 kat bavul çıkarırken ışıklar sönsün yuvarlanayım apartmandan fırlayıp gideyim.
umutsuzum planlarıma,hayallerime ve kursağımda kalan gezmelere kibrit suyu döküp yarım bırakan.bakıp özendiğim görmek isteğim yerlere camekan dışından bakmaya zorlayan aptal şansım mı demeli ne demeli işte o böyle yaptı. umutsuz yaptı.
bok ye şansım,bok içinde boğul mümkünse!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...