6 Şubat 2011 Pazar

alışveriş ruhun gıdasıdır

öyle güzel yüzük ve küpe aldım ki hatta ikisini takım yaptım.1 tl ye 3.5 tl ye neler buldum çok mutluyum hep kolyem olmadığı için ağlar dururdum bir madalyon gibi bir şey aldım güzel.

dün çatlatma ojeyi denedim pek güzel.sadece pembesini bulabildim ama diğer renkleri de araryıp bulacağım izmire dönmeden.orada bulmak bazen zor oluyor sanki öyle bir şey yokmuş da ben kafamdan atıyomuşum gibi bakıyorlar.

çok güzel bir tişört aldım annem olsa asla ona 10 tl vermezdi."incecik şeye bu kadar verilmez derdi"

hastalıktan başımı yeni kaldırdığım için mangoda pek bir şey kalmamıştı.çok değişik bir ceket aldım.onunda tek bedeni xxxs idi nasıl sığdım bende bilmiyorum.içine ince bir şeyle giymezsem hayatta sığamam sanırım.

yarın terkosa gidicez.bakalım sanırım deliler gibi alışveriş yapabiliriz.her yeri gezmeyi planlıyoruz.umarım güzel şeyler bulabilirim.

hepsinin fotoğraflarını izmire gidince çekip paylaşırım.kablomu getirmediğim için böyle kalakaldım fotoğraflarım ve ben.

cuma izmir yolcusuyumm.
özledim keratamı :)

4 yorum:

Guzide dedi ki...

catlatma ojeden bir ben bulamadim ya :(
kolyen hayirli olsun bebek:)

D!mple Rock dedi ki...

alışveriş ruhun gıdası değilse bile aburu cuburu ama muhakkak mutlu eden birşey :}
kendimizi şımartmamız için bir vesile.

banu bilgi dedi ki...

Güzidecim eğer İstanbul'da oturuyorsan kadıköyden aldım ben.boğanın ordaki loyaya gelmeden birkaç dükkan aşağıda mc donaldsın yanındaki yerden.


D!mple; kesinlikle özellikle de ucuz ve çok çeşit şey alınca pek keyifli oluyorum ben.

wimparella dedi ki...

minicik bir şey alsam bile mutlu oluyorum. doğru valla var böyle bişi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...