2 Şubat 2011 Çarşamba


anneme gelen telefonla uyandık biri Defne ölmüş diye annemi aradı.biz yok artık gerçek değildir derken bir anda televizyona saldırdık sonra gerçeği öğrendik. hala şoktayım.daha pazar günü canlı yayında sapasağlam herkesi kırıp geçiren,eğlendiren Defne Joy Foster bir anda veda edip gitti.ölüm nedenini tam olarak bilmiyorum her yerde farklı bir şey yazıyor ama minik oğlu ve ailesine sabırlar dilemek lazım. ölüm kolay atlatılamayacak bir şey.kabullenmek de zor kabullenmemek de.
ilk Defne'yi sanırım bir dekorasyon programıydı o zamanlar izlerdim. ardından 5 sorulup ufak bir sokak bilgi yarışması tarzı bir program sunmuş ve tabi diziler.
inanabilmiş değilim sanki bir yerlerden çıkıp şaka yaptım diyecek gibi.
elbette sevende sevmeyende var fakat nihayetinde o bir insan bir anne bir eş ve bir evlat.
ruhun şad olsun...

3 yorum:

Modafobik dedi ki...

Harbi hayat ne kadar garip.. Çok üzüldüm, çok.. Mekanı cennet olsun inşallah :/

Mia Wallace dedi ki...

çok erken bir ölüm ve mahvetti beni resmen..

banu bilgi dedi ki...

bende şok oldum resmen çok yazık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...