20 Şubat 2011 Pazar

bir pazar günlüğü

sabahtan alsancağa gittik.6 saat falan deli gibi ordan oraya gittik yürüdük kmlerce. keyfi yapılmış bir şey değildi bu aslında ama yinede kötü sayılmazdı.bir ayakkabı daha kattın ufak ayakkabı aileme.görünce dayanamadım çok da uygundu fiyatı.
karnımız doyup,güneşi de kemiklerimize alınca eve gelince mis bir uyku çektik.asla uykusuzluğa gelemem uyumayı çok seviyorum.tv,dizi,film izlerken en sevdiğim bile olsa uykum varsa acımam uyurum bulduğum yerde :)
fb-beşiktaş maçına gittik.ilk golde gayet sakin sevinirken sonlara doğru yenilme olasılığıda ortaya çıkınca her golde sandalyeden fırlayarak coştum. insanların şaşkolozca bana bakıp şaşırmalarını çok seviyorum. bi kere de kahvehanede izlemiştim maçı sonra küfür ettim sevgilim bi daha nbeni götürmedi kahveye :) daha düzgün mekanlarda ya da evde izliyoruz artık.
bugün aldığım sıvının haddi hesabı yoktu heralde böbreklerim iş başı yaptı.
yarın okul başlıyor :/ aslında geçen hafta başladı ama ben anca yarın başlıyor uyuşukluğumdan.
ilk okul günü peeh gidesim yok.
kalan yufkalardan yemek yapmayı denedim.daha doğrusu hamur yapmak istedim aklımda ne vardı bilmiyorum ama sıvı oyun hamuru gibi bir şey oldu.şimdi çöpte farklılığıyla hava atıyor olmalı.
bu hafta istanbuldan aldığım her şeyin fotoğrafını çekip fiyatları ve adresleriyle yayınlıycam.çatlatma ojelerimi de :)
ve frida da çektiklerimi :)

okulun en sevdiğim yanlarından biri kendi ülkelerini kurmuş kadar çok sayıda kedi ve köpeğin birarada olması. ve sabah kahvaltım salam,domates,kaşar ve biberli sandaviç :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...