22 Şubat 2011 Salı

flu fotoğraflı güzel akşamım


pek mutluyum bu akşam.yorgun argın eve geldiğimde benim için hazırlanmış bir yemek süpriz olarak da 2 çiçek vardı evde :)

Sümbül ; benim hem görüntüsünü hemde kokusunu en sevdiğim çiçeklerden biridir. uzun süre öncesine kadar ismini bilmeden özel duygular besliyordum bu çiçeğe.sağolsun Rezzan teyzeciğim ismini öğretti bana :)
hep hayalimdi evimin camının önünde sıra sıra ufak saksılarda sümbüller.
kokuları öyle güzel ki hem de mütevazi çiçekler.sırayla diğer renklerini de evlat edinmeyi planlıyorum.
ama bu ilk sümbülüm göz bebeğim ona çok özel bir isim bulup ilk göz ağrım yapacağım :)



bu da 2. süpriz çiçeğim nergis :)
yemek masasında yemekte bize eşlik etti. mis gibi kokmakla birlikte gülümseyip durdu bana.
tombul minik çiçekleriyle pek zarif oldu ikea bardağı içinde :)

böyle güzel çiçekli süprizler mutluluk bombası gibi düşüyor içime. hepimizin böyle hoş çiçekli süprizlerle ara ara şımartılması dileklerinde bulunmadan bitirmeyeceğim elbette yazımı :)

ayrıca bana böyle güzel çiçeklerle süpriz yapan sevgili sevgilime öpücükler.

seni ç o'su sonsuz k seviyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...