24 Şubat 2011 Perşembe

gecikmeli alışveriş postu

erken uyandım bugün birkaç şeyle oyalandım ama yinede nafile sonunda aklıma istanbuldan aldıklarımı fotoğraflı paylaşacağım gecikmeli post geldi.hemen elime makinayı alıp arka odada çektim her şeyi :)

bu sefer çok bir şey almadım.özellikle terkosdan aslında elim kolum dolu çıkabileceğim o pasajdan 2-3 parça şey aldım.pişmanım daha fazlasını alabilirdim.sanırım konsantre olamadım ya da çok acele ettik.bu yüzden içimde ukte hala daha :/

neyse bu aşağıdaki minik kurdeleler benim 1 tl ye aldığım sevgili küpe ve yüzüklerim. yüzük küpe takımı 3 tl tuttu.gerçekten de müthiş o mağaza.bencillik yapmıyorum tabiki hemen nereden aldığımı anlatıyorum.
kadıköyde bahariye caddesinde collezione var tam onun yanında minik ve sürekli tıklım tıklım olan dükkan.off kalabalık demeyin girin :)


bu terkosdan aldığım birkaç parça şeyden biri yüksek bel fermuarlı hoş bir etek.yüksek bel etekleri pek seviyorum. ama olurda ben hiç bulamıyorum derseniz.size önerim bu straplez bluzlar var pazarlarda falan satılıyor.içimize giyiyioruz genelde düz işte onların kalın kumaşlılarını alın ve etek olarak giyin.yok artık demeyin ben uzun tişörtlerle giyiyorum hem güzel toparlıyor hemde uzun tişört altına hoş duruyor.benden söylemesi :)




bu da tiffany den 3tl ye aldığım H&M orjinal ceket.hönk nasıl 3 tl derseniz hafif renk defoları var.halledilmeyecek boyutlarda değil.ara ara böyle şeyler oluyor sanırım tiffany de.


bu mango indiriminin sonuna yetiştiğim için bulabildiğim ve pek hoşuma giden ceket.sanırım 20tl idi. mango indirimleri dışında afroditin müthiş indirimleri oluyor.belki hala devam ediyor olabilir izmir de olmadığı için bilemiyorum ama ben önceki yıllarda afroditten şok fiyatlara uzun hırkalar almıştım.


bu da uzun zamandır hevesle beklediğim ayakkabım. oxford tarzı ayakkabılar çok hoşuma gidiyor.gerçi şimdi adım başı satmaya başladılar :) sanırım fotoğrafı biraz yakın çektim sanki ayakkabılar 40 numara gibi durmuş :)

bu son iki fotoğraftaki ayakkabıları izmir'den aldım.bayılıyorum bu ayakkabılara. birini 25 birini 30 tl ye aldım.
baya uygundu hemde hem gece hemde gündüz giyilebilecek bir tarzda olmalarını seviyorum :)


fotoğrafların arka planında çıkan garip nevresim misafir odasının nevresimi :) tek o oda uygundu ışık açısından o yüzden orda çektim hemen.

bu da izmir-istanbul karışık alışveriş günlüğü gibi oldu :)

bulabildiğimiz kıyafetleri alabilmemizi diliyorum :)

içimde bir blazer ceket alabilme umudu var :)


3 yorum:

ayben ruba dedi ki...

topuklu ayakkabılara bayıldım. almak için zihnimde canlandırdığım modelin tıpatıp aynısı =) biri zihnimi okumuş gibi hissettim. =)

Mia Wallace dedi ki...

seninle acilen alışverişe çıkmamız lazım ben de ucuz ucuz güzel şeyler almak istiyoruum!!!

banu bilgi dedi ki...

Aybencin kadıköyden aldım ben bu ayakkabıları 50 tl ye eğer istanbuldaysan bulabilirsin.

Miacım neden olmasın ucuz alışveriş hepimizin hakkı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...