20 Şubat 2011 Pazar

insan ol(a)mamak


bugün bir çift gözlemledim.bir golden ve sahibi.çift diyorum çünkü aralarında çok güzel bir bağ vardı özendim,gülümsedim çok mutlu oldum. kordon da yine bir sürü köpek oyun oynuyordu.hayvanları da onları izlemeyi de çok seviyorum.
her neyse. adam nargile içiyordu köpeği de yerde kemiğiyle oynuyor yatıyordu.çok büyük değildi. taş çatlasa 1 yaşında falan.adamın boğazına duman kaçtı öksürmeye başladı.köpek hemen ayaklandı sahibine baktı ta ki ondan "iyiyim,sakin ol" komutunu alana kadar sahibinin gözlerine baktı.düşündüm insanlar bile birbirlerini bu kadar umursamazken bir köpek sahibi için nasıl bu kadar endişelenip ilgili olabilir.bazen kazalar oluyor insanlar çarptıkları insanları bile yerde bırakıp giderken bir köpek kadar insan olamamak ne acı verici...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...