16 Şubat 2011 Çarşamba

öldüm öldüm dirildim


bu ara hayatımda hiç yaşamadığım kadar karmaşık duygular yaşadım.ve bir kez daha ağlarken uyuya kalarak sabah huzurla uyandım.

cuma akşam izmir'e geldim.ölümcül yorgunluğumla 4 kat belime kadar gelen bavulu savaşarak çıkardım.anahtarı çevirdim eve girdim ışığı açmak için düğmeye bastım yanmadı.şalterler kapalıdır dedim.kalbim gümbür gümbür atarken şalterin kapalı olmadığını aslında elektriklerimizi kestiklerini anladım. akşam karanlığında kala kaldım.
kalabalık herkesin üstüme titrediği aydınlık ailemin yanından ayrılıp geldiğim evimde elektrik yoktu.zaman dursun istedim resmen.şarjım bitmek üzereydi ve kontörüm yoktu.hani şu korku filmlerinde olur ya.kimseye ulaşamazsınız.
hemen telefona sarıldım aradığım kimse evde yoktu. oturdum ağladım hem sinirimden hem üzüntümden.koca şehirde bir başımaydım annemi ailemi özlemiştim.

lost adasına düşmüş gibi sabaha kadar aç sadece su içerek ve ağlayarak uyumayı bekledim.neyse ki cumartesi kalkıp bodruma gittim.moralim yerine geldi birkaç gün orda kalıp evimize döndük dün.insanın evi olması ayrı güzel bir şey.her şeyini sizin yaptığınız kimsenin karışmadığı.koyduğunuz eşyayı sadece sizin bildiğiniz bir şey değişmeyen düzen. evimi gerçekten de bir ayrı özlemişim.

okulum başladı ama daha hiç gitmedim. yarın gidip bir uğrayacağım.belki ordan ikea ya gider evimize bir şeyler alırız. birkaç tarifte edindim. onları da sizle paylaşacağım.
keyfileşen perşembe tariflerimde paylaşacağım. ardından paylaşamadığım frida ve çarlık rusya resimleri,istanbuldan aldığım birkaç şey ve yeni favori ayakkabılarımı :)

haftasonu gezmek istiyorum eğer olur da bir yerlere gidersek güzel eğlenceli bir haftasonu paylaşımı yaparım :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

yavrum ya yazık sana, keşke beni arasaydın ben konuşurdum seninle uyuyana kadar. fakat peluşum tebrik ederim seni, çok güçlü ve cesurmuşsun, ben istanbula geri dönmeye kalkardım heralde.
güzel ev günleriniz başlıyor, hoşgeldiniz evinize bebekler :)

banu bilgi dedi ki...

sağol eylülüm bi ara düşünmedim değil karman çorman duygular denizine daldım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...