27 Şubat 2011 Pazar

toplanın kızlar bir keşfim var



bu benim elim değil önce söyleyeyim ama bunun nasıl yapıldığını çözdüm hatta yaptım çok değişik duruyor :) daha sonra araştırınca bir blogda videosunu buldum.izlediği yolla hemen yaptım tek fark o ıslatmak için vodka kullanıyor ben su.
(vodkayı o şekilde harcamak yerine içmeyi tercih ederim :) )

her neyse anlatıyorum. önce ojenizi sürüyorsunuz.genelde açık renkler kullanmak daha güzel oluyor hemde yazılar belirgin duruyor.

oje kuruduktan sonra bir kahve fincanına su doldurun. ben soğuk suyla yaptım ama sıcak ya da ılık sunun etkisi daha fazla olabilir zamanla deneyip haberdar ederim.

gazeteyi tırnağınızın eni ve boyuna göre hatta biraz daha uzun parçalarda kesip hazır edin ki uğraşmayın.

yarım dakika su da beklettiğiniz tırnağınıza kurumadan gazete parçasını yapıştırın.fazla bastırmadan gazetiyi yerleştirdikten sonra tırnağınıza denk gelen kısmın tamamen ıslanması gerek.ıslandıktan sonra 15 saniye bekleyin ardından gazeteyi yavaşça çıkartın.

bu işlemi duruma göre değişiklikler yaparak diğer tırnaklarınıza da uygulayın.

kıt anlatımımla anlamadıysanız bu adreste fotoğraflı anlatımını bulabilirsiniz.

Dikkat: üstüne tırnak cilası sürün yoksa el yıkayınca çıkabilir.
iyi denemeler :)

7 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Banucum süpersiin! zaten süper anlatmıştın ama resimli görmek de güzel olduu huhu :)

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim canım :) resimli görmek daha da pekiştiriyor.

Eylül Köksümer dedi ki...

eheyy çok eğlenceliymiş peluşum bu olay. aynı yöntemle her türlü gazete görseli basılabilir hem, fotoğraflar falan. senden bu işi çeşitlendirmeni bekliyorum, görüp görüp beğenicem :)

banu bilgi dedi ki...

aslında fotoğrafları puzzle gibi ayırıp da yapılır belki denemek lazım. :)

nar..* dedi ki...

Ayh çok cincin olmuş bu! Bayıldım bayıldım bayıldım! :)

Nadia dedi ki...

yahu ben denedim ama çok da net olmadı niye ki? :/

banu bilgi dedi ki...

Denizcim sağol :)


Nadia: sanırım gazeteden gazeteye ya da parmağı suda fazla bekletip gazeteyi de aynı oranda bekletme süresine göre değişiyor.benim ilk yaptığımda silip oldu bir de dergi ile denemek lazım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...