24 Mart 2011 Perşembe

absürt bağımlılığım


merhaba ben banu ,2 yıldır vernel bağımlısıyım.
şaka bi yana cidden bağımlılık yaptı bu vernel bende.şampuanı olsa onla yıkanırım.kokusuda güzel meretin.
ailemden uzakta yaşamaya başladıktan sonra keşfettim vernel bağımlılığımı. şimdi en sevdiğim aktivite çamaşır asmak.bazen çamaşırları koklarken buluyorum kendimi.yumuşatıcı gözünün sonuna kadar vernel koyuyorum. yazın ıslak çamaşırlara sarılıp kokluyorum.
vernel kokusu garip bir şekilde sakinleşmemi sağlıyor sanırım.
hayallere dalıyorum.birazdan yine yumuşatıcı gözünü fulleyip hayallere dalacağım :)

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ahhhh! aynen! ben markete gidince bile bütün yumuşatıcıların kapaklarını tek tek açıp kokluyorum yumuşatıcılara bayılıyorum ve aynen parfümünden istiyorum!

banu bilgi dedi ki...

aroma therapy si çok güzel :)

Mia Wallace dedi ki...

ayyy eveeet! bi de artık konsantreleri çıktı daha kalıcı kokanlarıı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...