27 Mart 2011 Pazar

boşa yaşanan günler



yine o bomboş amaçsız haftasonlarından birindeyim.sanki 2 gündür boşa yaşıyor hissi var içimde.insanlar böyle güzel havalarda ne de güzel sosyalleşiyor.olamadığım o sosyal insan faaliyetlerini merak ediyorum.
dün sabaha kadar 4 kişi counter oynadık.sabah 6.30 da eve geldim. öğleden sonra uyandım ve kendime gelip kahvaltı yapmam derken 4 oldu saat.bir günüm daha böyle ölüp gitti.sınavlardan önce bu pazara dair hayaller kurmuşken bir kez daha hayal kırıklığıyla yanıp tutuştum.geç kalkmak berbat bir şeymiş bunu bir kez daha anladım.resmen günüm öldü. mutsuzum.

şebnem ferah şarkısı dinlerken sözlerine odaklandım bir an.nasılda yazmış aklım ermedi.

...
Bütün o çizgiler son bir yılda oldu
Sana, bana, bize ağlarken
Ben leyla olmuşum kimin umrunda
Mecnun çoktan gitmişken
...

buyrun şarkı

güzel haftasonları geçirin :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

bence çok güzel bir haftasonuymuş, hatta ideal bile diyebilirim. her zaman da dışarda geçirilen vakit iyidir diye birşey yok ki peluşum, evde pineklemek te iyi gelir bazen.

banu bilgi dedi ki...

o kadar çok hafta sonunu evde geçirdim ki daha fazlalarına katlanamıyorum artık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...