15 Mart 2011 Salı

yorgunluğum




bu ara pek yorgun vücudum.saat daha 11 ama vücudum için 1-2 falan öyle yorgunum.şöyle bir 24 saat uyusam pek güzel olacak gibi.her yerim tutuk.yine +60  vari vücudum :)
bugün evimin güzel bir yönünü keşfettim.arka odadaki yatakta oturuyor helikopterin geçmesiyle gökyüzüne baktım.o an dışarı bakınca çatısı cam olan bir yerdeymişim gibi hissettim.bulutlar masmaviydi.öyle güzel ve huzurlu ki.küçükken bulutların beni taşıyabileceğine inanırdım. keşke taşısa da biraz oralarda uyusam :)
kuşlardan korkarım ama kuş olmak isterdim.kanatlarının olması mükemmel bir şey olsa gerek.
sonsuz özgürlük.. bu arada tesadüfen aldığım bir edebiyat dergisinde kedilerin tarihçesiyle ilgili müthiş şeyler öğrendim.en yakın zamanda sizle paylaşacağım. :)
şimdilik bu kadar.
hayallerimizi yaşayabilmemiz dileğiyle.

1 yorum:

ottoluk dedi ki...

aaaaaaaaa bulutlar bizi tasimiyor mu:( nemis nemis kedilerle ilgili oley bence hic de müthis olamaz en büyük köpikler en birinci kemiklerr!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...