11 Mart 2011 Cuma

bu kızı yeniden büyütmeliyim



içimde fırtınalar kafamda bulutlar dolanıyor. biraz gri biraz beyazım. duygularımla düşüncelerim birbirlerini kovalıyor.o kadar hızlı koşuşturuyorlar ki kafam karma karışık.ne düşündüğümü ne hissettiğimi kestiremiyorum. bunalıyorum,kırılıyorum,üzülüyorum. hayallerime geri kavuşabilmeyi istiyorum. iki katlı evim battaniyem ve kendimce fazla hayallerim. kağıttan gemilerim battı batacak hepsi yan yattı.doğrulmak için doğru zamanı bekliyorlar.duygularım gelip kaldıracaklar gemilerimi.ardından derin sularımı temizleyeceklermiş. eskisi gibi duru ve berrak olabilmek isterdim. sissiz düşüncelerim kimbilir ne zaman geri dönecek.
merak ediyorum,düşünüyorum,burkuluyorum.. yalnızlığımla koşuşturuyorum.

bu kızı yeniden büyütmeliyim
kor ateşlerde yürütmeliyim
değirmenlerde öğütmeliyim
farkındayım...

2 yorum:

Emek Kızıltaş dedi ki...

iyi ol, derin nefes al, kendine küsme, kendine inan ve unutma, hayat kısa mı kısa...25 ine gelince anlarsın, yaşadığın herşeyin toplamı soluk alıp verene kadar. sadece o kadar. geri dönüp, allah beni kahretmesin niye kendime eziyet etmişim deme, sevgili hemcinsim.

banu bilgi dedi ki...

sanırım hemcinsimin bana bunları söyleyip silkelen umursama nefes al ver demesine ihtiyacım varmış.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...