31 Mart 2011 Perşembe

düdüklü tenceremm :)



dün annem tart kalıplarımla birlikte bir de düdüklü tencere yolladı istanbuldan kargoyla.sanırım bugün elimde olur.sonunda tam anlamıyla pişmiş yemekler yapabilecekmişim çok kısa sürede.
tek korkum becerebilecek miyim bu düdüklü tencere olayını :)
sınavlarım biter bitmez çılgınca tart yapmayı planlıyorummm ):
hastalığım daha geçmedi.sanırım bu öksürük benimle ebediyete  gidecek gibi.bir ilaç varmış izmirde bulamadım annem onuda alıp koymuşş.
anneler süper kahramandır.
benim wonder womanlarım ananem ve annem.
sizi seviyorumm :)

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

hayatım boyunca düdüklü tencere kullanmadım ve snaırım başaramam of ya patlarsa :P

banu bilgi dedi ki...

bende ondan çok korkuyorum Miacım.her yemek yapışımda arayıp ananemden detaylı talimatlar alacağım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...