16 Mart 2011 Çarşamba

İncir Reçeli





bu filmi izlemeyeniniz varsa gidin izleyin derim kadın erkek farketmez.
ilk başta afişi eternal sunshine of the spotless mind 'a benzediği için gitmeyelim dedik.daha sonra herkesden methini duyunca gittik. öyle güzel bir film ki konusu kurgusu senaryosu oyuncuları her şeyiyle güzel.
bazı sahneler vardı gözlerim doldu yaşadıklarm ve yaşayamadıklarım için hüzünlendim keşke dedim. ama bir sonu vardı diyalogları gerçekten çok güzeldi ben ağlamamak için kendimi çok sıktım.neredeyse kalp krizi geçirebilirdim. ağlamaktan utandığımdan değil ağlamaya başlasaydım kimse beni susturamazdı hem de saatlerce ağlardım o yüzden yani :)
tavsiye ederim.

"bana kimseyi sevme hakkı vermediler,bende incir reçelini sevdim..."

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

off çok merak ediyorum!!

banu bilgi dedi ki...

kesin izle canım ya benim çok hoşuma gitti.

hemera-nyks dedi ki...

bencede çok güzel :)
-
hemera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...