3 Mart 2011 Perşembe

nanemolla


şu blogspot kapanma olayından sonra daha hararetli yazılar yazmam gerekirken tıkandım kaldım. mutsuz muyum bilmiyorum bir sürü duyguyu bir arada yaşıyorum.baş ağrımla birlikte gerginliğimi temizlik yaparak attım.dolabımı indirim tekrar düzenlemekle kalmayıp tişörtlerimi bile ütüledim.uzun süre idare eder beni bu çılgın günüm. ağzımı açsam içimdeki kasırgalar koşacak dışarı.
pazartesiye bir eleştiri ödevi hazırlamam gerek.
yine uyumak ve bir süre için uyanmamak istediğim günlerdeyim.

2 yorum:

rectoa dedi ki...

bu aralar herkes öyle galiba.

ama içindeki kasırgaları burda da koşturarak çözüm bulabiliriz bence buna :)

Eylül Köksümer dedi ki...

ben de öyleyim, görsen 14 saate yakın uyuyorum. en iyi yaptığım şey uyumak, diğerleri kenar süsü resmen. üstteki yoruma aynen katılıyorum, kasırgalar için daha çok yaz peluşum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...