23 Mart 2011 Çarşamba

Sis*


sol altta ne yazdığını önemsemeyin.önemli olan diğer tarafları.mesela verdiği mesaj.
"hiç sahip olmadığım kız kardeşim gibisin." 
elbette benimde bu sözü söyleyebileceğim biri var. sevgili kençu si'm. bizim birbirimize seslendiğimiz böyle değişik lakaplarımız vardır. kenç, kençu,kençusi,kıhkuh... gibi şuan bunları hatırlayabildim.

öyle eğlenceli zamanlarımız oldu ki.ama o her zaman benim hiç olmayan kız kardeşim gibiydi.
koç ailesinin malikanesi önünde oturup malikaneye baktığımız ve hayal kurduğumuz günlerin dışında da birçok komik zamanlarımız oldu.asansörde kaldık,şemsiyeyle uçtuk :)
o zamanlar karman çorma hayatlarımız vardı.şimdi güzel bir ilişkisi var bir de mini mini hanım hanım bir tektaşı. bu güzel ilişkisi için hem mutluyum hemde gururluyum. o hanım hanımcık pek de tatlı bir kadın oldu hep. benim ailem onu çok severken onun ki de beni kızı gibi benimsemişti.hayatımı renklendiren ve dönüm noktam olduğunu düşündüğüm insanı şimdi İzmir'de öyle çok özlüyorum ki.
paramız yokken bile müthiş eğlenirdik.hep yapacak bir şeylerimiz  ve gülecek bir şeylerimiz vardı.yeri geldiğinde de ona koşardım derdimi anlatırdım böyle böyle yapmalısın derdi.bazen ben onun ablası olurdum bazende o benim. kaçamak haftasonu izmir yolculuklarımda panik içinde olurdu.yolda başıma bir şey gelir mi diye?
her şeyimi anlatabildiğim tek insan.
şimdi ayrı düştük ama kalplerimiz yine bir.aslında biz hiç ayrılmadık.
ah benim güzel meleğim. hayatım boyunca sahip olabileceğim en iyi kız kardeşsin sen.
seni seviyorum ve benimle olduğun için çok mutluyum.asla birbirimizden kopmamalıyız.bunu bir kez daha anladım.

yol arkadaşım. bu da yazının şarkısı.

1 yorum:

Hasan Şeker dedi ki...

İnsanın bir kardeşim var diyebilmesi önemli birşeydir. Benim bir Oky'm bir de Lülüm var.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...