28 Mart 2011 Pazartesi

Yamuk



öyle güzel öyle huzurlu hissediyorum ki şuan kendimi. en önemlisi vicdanım rahat.
merak ettiniz :) kendi sosyal sorumluluk projem olarak ilan ettiğim her ay kediler ve köpekler için mama alıp sokaktaki hayvanlara gördükçe veriyorum.üşenmeyip onlar çantamda taşıyorum.gördüğüm an yanımda kim varsa durdurup mama verdikten sonra yolumuza devam ediyoruz :)
bugün sayamadığım kadar kediye mama verdim.bazı yerlere görmediğim halde mama koydum.
içlerinden bir sabırsız bana çok hoş bir teşekkür etti.mutlu oldum. mama torbasını açmaya çalışırken çıldırdı bacaklarıma patileriyle vurmaya başladı.mamayı verdikten sonra biraz yiyip önüme geldi bana baktı ve miyavladı hadi mamanı ye dediğimde beni dinleyip koşup mamasını yedi.o an benim için paha biçilmezdi.
öyle insanlar var ki hayvanlara verdiğim değerle eşdeğer seviyede değeri hak etmiyor.
bir hayvanın hayatı bir insanın hayatından daha az önemli değil asla da olmayacak.

Aylar önce İzmir-Bornova'da öldürülen Yamuk'un katili Ufuk Günaydın 12 Nisan sabah 8.30 da İzmir Asliye Hukuk Mahkemesinde 3 yıl hapis istemiyle yargılanacak.O gün sınavım yok ve orada olmak için elimden geleni yapacağım.
Geçen dönem bu olay olduğunda bu şahısla! aynı okulda olduğumu öğrendim.Çok dolandım karşıma çıkar diye ama nafile şansı varmış karşılaşmadık.Böyle bir varlıkla aynı okulda okuduğum için utanç içerisindeyim.
İnsanlar durumu farklı algılıyor fakat kimse anlamıyor ki bugün bir hayvanı zevk için öldüren yarın bir insanı da öldürecektir.
Duyarsız olmayın yalvarırım.Hiçbir şey yapamıyorsanız internetten, vereceğim linkleri paylaşın.
Daha az utanç duyduğumuz bir dünyada yaşayabilmemiz dileğiyle.

 http://i52.tinypic.com/161evl2.jpg

http://yamuk.org/tr.htm

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...