23 Nisan 2011 Cumartesi

bir şeyler olur hep


eskiden haftasonu magazin programları ya da haftasonu programları daha güzeldi. ünlülerin evlerini gösterirlerdi çok severdim.şimdi haftaiçi okuduğum haberi haftasonu anca haber yapıyorlar.

eskiden ev dekorasyon programları vardı.her hafta farklı bir evin bir odasını yaparlardı.boyayıp yerleri kaplar eşya alır onları değerlendirirlerdi. çok severdim. dekorasyonla ilgili programları hala çok severim.

artık hep dizi tekrarları var çok sıkıcı.bu yüzden cnbce de çizgi film kuşağı izliyorum.sizde izleyin çok daha güzel :)

havalar çok garip İzmir'de.her an hasta olabilirim gibi geliyor. İstanbul'da hasta olmak hep daha güzel. anane kanepesinde tv karşısında geçirilen zaman.haşlanmış patates,portakal suyu ve sürekli uyku.
bazen eski hayatımı çok özleyip kızıyorum kendime.

dün toplanıp counter oynadık ama pek eğlenceli geçmedi eskiden daha çok eğlenirdik.

dün kitap fuarındna bir sürü kitap aldık.

dün kendime çok güzel gömlek aldım

ve daha bir sürü şey.

1 yorum:

Anoranza dedi ki...

katılıyorum! ünlülerin evi kısmı hele off ağzımın suyu akardı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...