18 Nisan 2011 Pazartesi

Fringe


bugün izlemeye başladım Fringe'i. cidden de orda burda insanların "Fringe izliyorum süperrr" yazdığı kadar varmış.
dizinin konusu;
Fringe takımı korkunç ve tüm dünyayı etkileyebilecek açıklanamayan olayları açıklamak için alışılmamış bilimsel yöntemlerden ve FBI soruşturma yöntemlerinden yararlanmaktadır.

eğer the x files'ı izlemiş ve sevmişseniz bu diziyi de seversiniz. dizi şuan 3. sezonunda ben daha yeni başladım ama yakın zamanda yetişirim diye umuyorum.
saat 2 ye 20 var.
sanırım sabahki derse kalkamayacağım.

iyi geceler :)

2 yorum:

Emek Kızıltaş dedi ki...

aramıza hoş geldin! fringe yüzünden 3 gün evden çıkamamışlığım vardır. gururla söylüyorum bi de utanmadan :D

banu bilgi dedi ki...

okula gitmiyorum 2 gündür izliyorum uyuyorum tekrar izliyorum.çok fena ama müthiş ya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...