20 Nisan 2011 Çarşamba

Mildred Pierce


Kate Winslet'ı ,1930'ları ,tek başına ayakta durmaya çalışan kadınları ve tutkularını seviyorsanız kesinlikle izlemeniz gereken bir dizi Mildred Pierce.

ben çok severek izliyorum.dizi zaten mini seri şeklinde 5 bölümü var. ben şuan 3. bölümdeyim. bölüm süresi biraz uzun ama ayırdığınız zamana kesinlikle değiyor.
özellikle aşağıda santa barbara'ya (umarım doğru hatırlıyorumdur ) yolculuklarındaki sahneler beni hep hayal kurmaya itiyor.
boyunda bir eşarp,güneş gözlüğü,rüzgar ve üstü açık araba...





1 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

çook merak ettim, kate'in dizisi olduğundan haberim yoktu, senden duyuyorum. eminim çok güzeldir. en kısa sürede bulup izleyeceğim, kıyafetler, atmosfer harika görünüyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...