25 Nisan 2011 Pazartesi

Mim

Sevgili Mia'cım mimlemişti beni uzun bir süre önce.kendimi toparlayıp anca yazabildim. 




MFÖ- Yalnızlık Ömür Boyu

Senle beraber olsak da sevgilim
Ayrılsakta, ölsek de bu yolda
Ömür boyu bağlansak da
Sevinsekte üzülsekte
Yalnızlık ömür boyu

Senle beraber olsakta sevgilim
Hiç görmesek birbirimizi, özlesek
Hep yalnızlık yavrum
Yalnızlık ömür boyu

Birden sen gelsen aklıma
Seni unutsam bazı bazı
Meraklansam gizlice,
Delice kıskansam seni

Hep yalnızlık var sonunda
Yalnızlık ömür boyu,
Hep yalnızlık var sonunda
Yalnızlık ömür boyu

buyrun bu da şarkı

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

sen ne yaptın? bu şarkıya bayılıyorum ben mfö konserinde bu çalmadı diye hüsranla eve dönmüştüm ama neyse süper olmuş mim!

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederim canımm :) ikimizde birbirimizin çok sevdiği şarkıları kullanmışız mimde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...