10 Nisan 2011 Pazar

once,twice


yarın sınavım var ve ben sınava sadece 1 saat çalıştım.hatta buna çalışmak bile denmezdi. peki ben ne yaptın? tüm gün tasasızca gezdim.kedilere mama verdim,kardeşlerime hediye aldım,çok hoş bir kitap aldım verdiğim para değdi inanıyorum,dergi aldım (ama daha okumadım ),meyve şeklinde sabunlar aldım ve yıldızlı küpeler alıp dönme dolaba bindim.

renkli giyinmek özellikle de canlı renkleri gerçekten farklı bir psikolojiye ve enerjiye sokuyor beni.kendimi iyi hissediyorum.fosforik pembe mini mini çantamı takıp dünyayı kurtarıyorum :)

çimenler ve rüzgarı çok seviyorum.keşke deniz kokusunun eksik olmadığı bir evim be çimlerinde yatabileceğim yeşil bir bahçem olsa. eminim böyle bir yerim olsa farklı bir insan olurdum.toprağa basardım antidepresan niyetine :)

denizin dibinde bir çimde uzanmak isteğindeyim.umarım vizelerden sonra gerçekleştireceğim.

bir de ;
hayat detayları düşününce bombok oluyor.
düşündüm üzüldüm.
buyrun şarkımız

4 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

boşver bazen kendini şımartmak iyidir.

Nyks

Dante dedi ki...

başka bi hayatımız yok ki eğlenicez tabii ki

banu bilgi dedi ki...

arada böyle kaçamaklar tatlı geliyor :)

ibrahim Hamurcu dedi ki...

Hayatın derinliklerine dalıp düşünmemek iyidir bırak hersey kendiliginden olsun sen sadece anı yaşa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...