5 Nisan 2011 Salı

sorumluluk her zaman iyi değildir!


herkesin hayalleri,yapmak istedikleri ve o an olmak istedikleri yerler vardır.
benimde yapmak isteklerim var elbet.ama ben sanırım fazla düşünceli ya da fazla planlı yaşıyorum.her zaman başka öncelikler koyuyorum isteklerimin önüne.bu yaşta bu kadar sorumluluk sahibi olmak aslında hiç iyi bir şey değilmiş bunu anladım. gereksiz yere kendimi sıkıp bir yerlerden arttırıp bir yerlere yettirmeye çalışırken durdum ve düşündüm.senin yaşın kaç?
önümde bunları düşünmek ve uygulamak için yıllar varken ben neden umursamaz olup eğlenceme bakamıyorum işte bunu anlamıyorum. bunun için ne yapmak gerek onu da bilemiyorum.
nasıl değişilir ? , vurdum duymaz olunur ? , eğlenilir ?

cevaplarını bulmam gereken öncelikli sorularım bunlarmış meğersem.
umarım bende sokaklarda gördüğüm o insanlar gibi yapmam gerekenleri unutup eğlenmekten kendimi kaybedebilirim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...