5 Mayıs 2011 Perşembe

Bahar kapıda


bahar geldiii aslında teorik olarak gelmiş değil.havalar fena dün tişörtümün üstüne mont giymek zorunda kaldım. bu hava insanı küfürbaz yapıyor.
baharın gelmesiyle birlikte bavulda duran birkaç parça yazlık kıyafetimi çıkardım,dolabımda bahar temizliği yaptım.yine bir sürü giymediğim giymediğime pişman olduğum kıyafetler buldum. ama yazlık renk renk eteklerimi de buldum.
renkli kumaşlar alıp uzun etek dikmeyi planlıyorum. bir de küçük dikiş makinesi istiyorum. bugün, yapacağım yeni tişört için ilk adımı attım.
şuan turkmax de "o kadın" filmi var. böyle bir film izlemeyeli uzun zaman olmuştu.bu zamana kadar nasıl izlemedim bilmiyorum.Sezen Aksu şarkılarından oluşuyor film.sanırım en çekici özelliği de bu. ama başrol kadın oyuncusuna ısınamıyorum bir türlü. şimdi filmi izleme zamanı.

http://fizy.com/s/1aj6t9
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...