6 Mayıs 2011 Cuma

Ben Spor Foto-Muhabiri oldum





hönk diyebilirsiniz normal.aslında yarı gerçek bir olay bu.Sevdiceğimin final maçının fotoğraflarını çektim bugün. Rıdvan Dilmen ve Bülent Korkmaz'da maçı izleyenler arasındaydı.(5 dakikalığına olsa da )

Futbolu gerçekten seviyorum.sanırım bu yüzden fotoğraflarını da çekmek çok eğlenceli geldi bana. çoğunluğu erkeklerin oluşturduğu bir toplulukta bir kadın olmak hemde fotoğraf çekmek için dolanan bir kadın olmak gurur verici olmakla birlikte birçok insan tarafından ilgi çekiciydi.

Tabi ki maçı kazanıp kupayı aldılar. Baya eğlendik bizde ardından hocaları ve sınıf arkadaşları geldi toplu bir fotoğraf çekildik. pek güzel oldu  :) Fotoğrafların birkaçı burada kalanları facebook'umda yayınladım.

Bu maç için bir arkadaşımızın parmağı çıktı bağları koptu,sevdiceğimin de parmağı çıktı ama o bir süpersonik parmağını geri taktı.tabi ki doktora gittik.kremler ağrı kesici spreyler şimdi turp gibi. yani onca sakatlık ve morluğa rağmen maçı kazandılar,kupayı aldılar.

Yani anlayacağınız bugün sporla pek bir iç içeydim.ardından eve gelip subway'den 30 cm lik sandwich yedik ardından uyuduk.gelsin selülitler amanda aman :)

2 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

öyle ise tebrikler :)
-
hemera

banu bilgi dedi ki...

teşekkür ederimm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...