8 Mayıs 2011 Pazar

n denir ki buna



geç uyanılan enerjik bir sabahtan sonra müthiş güzel bir kahvaltı ettim.her şey güzel ilerliyordu bir gariplik olacaktı ama ne bilemedim.eve geldim ödevimi yapmaya başladım 2 saat boyunca sayfalarca yazı yazdım bir anda bilgisayarım kapandı.şarj aleti bozulmuş temassızlık yapıyor.binbir şekle sokunca çalışıyor bazen kendi kendine farkettirmeden çalışmayı sonlandırıyor.onlardan biri oldu.bilgisayarımı açtım bir kurtarma uyarısı çıksın diye bekliyorum ama o da ne ne gelen var ne giden.sayfalarca yazdığım ödev artık yok.yanımda bir pencere bir an atlamayı düşünmedim değil.elbette yarım saat kadar ağladım.sonra biraz daha ağladım sinirlerim tamamen boşaldıktan sonra 1 sayfalık bir ödev yazdım.ayrıca yarın bir sunumum var ve ben biraz fazla hareketli ve heyecanlı biriyim.sunum sırasında sürekli kıpırdadığım için kendimi kontrol edemiyorum.doğru düzgün prova yazmadan yarın sunum yapacağım.umarım şansım 1 günlüğüne kesintisiz benle olur. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...