9 Mayıs 2011 Pazartesi

P(es)ause



her şeyin bir pause tuşu olması gerektiğine inanıyorum.özellikle de hayatın.yorulduğum an bassam sonra kaldığım yerden devam etsem keşke.yorucu zamanlardan birindeyim yine.başım ağrıyor.  her banyo yaptıktan sonra başım çok ağrır. bu yüzden balon sinoplasti operasyonu yazın şart olacak gibi.ameliyat yoksa rahatlık da yok.   bazı anlarda undo tuşunada gerek var elbette Aslısın'ın dediği gibi.birkaç tuşla hayat daha kolay yaşanır hale gelebilirmiş eminim. battaniye altındaki huzurlu dakikalarım hiç bitmesin istiyorum.   kaybettiğim insanlar geliyor aklıma bazılarını hiç tanımadım ama çok sevdim. gözyaşlarımın yanaklarımı kaşındırarak akmasını seviyorum. tahammül edemediğim birçok şey var.   hayal ediyorum,bir piyon misali kendimi başka hayatlara koyuyorum ardından da hamleler yapıyorum. bazıları doğarken ne kadar şanlı oluyor. ahh tanrım neden böyle olur.  hatalar yaptım. üzgünüm. bir süreliğine pes edip kendimi pause'luyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...