18 Haziran 2011 Cumartesi

bodrum bodrum...

vegölköy'e gelmiş bulunmaktayız. herkesin bildiği ismiyle göltürkbükü. dün akşam güzel koskocaman bir aile tadında yemek yendi. özlenen o sevilen insanlarla hasret giderildi.gülüp eğlenildi.

bugün denize girdim.yüzmek çok güzel şey.eskiden sürekli suyun içinde oynardık,iskeleden atlardık.eskide kaldı.

sabah ya da akşam üstü güneşlenmeyi tercih edenlerdenim.ama bugün güneşlenmedim,güneşlenemedim.
tatil yaptığınız kişi güneşte ya da iskelede oturmaktan hoşlanmıyorsa günrşlenme eylemi sizi yalnız tatil yapıyormuş gibi hissettiriyor.

insanlar tatilde nasıl eğleniyor hiç bilmiyorum.

herkes bir şeyler yaparken ben balkonda oturup blog yazıyorum.

bugün bir şey farkettim.eğer tatil istiyorsam kesinlikle buradan başka bir yere gitmeliyiz. tanımadığımız insanların olduğu,keşfedecek yerlerin olduğu bir tatil yerine.benim için bodrumun öyle bir yer olmadığı kesin.

bulmuşunda bunuyorsun diyebilirsiniz.ben buldum ama bodrumu tatil olarak yaşamayalı uzun yıllar oldu.

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

seni çok iyi anlıyorum, orası gerçekten de sizin tatil yeriniz değil. size daha önce bulunmadığınız , bilinmediğiniz bir yer gerek, kimsenin sizden birşey beklemediği, kafanızın rahat olduğu bir yer. ama o tatile kavuşana kadar da, mis gibi gölköy'ün sahilininin, denizinin tadını çıkar. eğer hala oturulacak bir duvar ve ağacın altındaki köşe kaldıysa, oradan denizi izle benim için. öperim peluşum.

banu bilgi dedi ki...

bulursam kesinlikle yapacağım bebeyim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...