9 Haziran 2011 Perşembe

evim sırtımda olsa kaplumbağa gibi


Yorgunluktan ölmek üzereyim gerçekten ölmek üzereyim. Bir öğrenci evinde bu kadar eşya olamaz. Bizimki artık öğrenci evi olmaktan çıkmış gitmiş.günlerdir topla topla bitmiyor. baya azaldı işimiz. cumartesi sabahı yeni evimize taşınmış olacağız. bugün temizliğini yaptık. mini mini kutu gibi pek güzel. 1. kat olduğu için balkona pota koyacağız doğuşla hasan basket oynacaklarmış :) ben çiçekler ve yeni kedilerle ilgileniyorum. yağmurlu bir günde eminimki bir kedi balkonuma sığınacak işte o zaman daha da güzel olacak her şey.

o kadar çok kıyafetim varmış ki benim giyecek hiçbir şeyim yok diye sızlanmamalıyım. 2 kişi jumbo boy çöp poşetlerine paylaştırdık kıyafetleri rahat 10 torba vardır. gören bizim evden kalkan bir yardım kampanyası var sanar.

Yarın son finalim var ama ben çalışmadım hiç :)

şimdi dinlenme zamanı :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...