6 Haziran 2011 Pazartesi

new home sweet home



kesin bir kararla tutacağımız eve karar vermiş bulunmaktayız. Yarın saçma kağıt işlemleri ardından mini mini bir evimiz olacak ,tam kutu gibi bir kare.

fotoğrafdaki evin güzelliğine bir ayrı umarım bir gün böyle bir ev alabilirim.

neyse şimdiki geçeceğimiz evin kirası da uygun olduğu için evde ufak tefek değişmeler yapmayı planlıyorum.

güzel koltuk örtüleri,güzel bir giysi dolabı,güzel masa örtüleri çiçekler,balkon ve dahası...
çok hoş hayallerim var yapabilirsem ne ala :)

perşembe cuma son 2 finalim var ardından taşınıyoruz :)

şimdi bir sürü iş beni bekliyor :)

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

çok sevindiiim! ne zaman geliyorum? ehehe eminim orayı da harika bir yere çevireceksin peluşum, içinden ne geliyorsa yap, hatta beni çağır beraber boyayalım duvarları. bir sürü de çiçek alalım. bir de gelirken bu sefer, resim getireceğim duvarlarınıza.

banu bilgi dedi ki...

ilk asacağımız senin yaptığın olsun o yüzden hiçbir şey asamyacağız. cuma ya da cumartesi taşınacağız 1 hafta sonra düzenimiz oturur diye hayal ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...