3 Haziran 2011 Cuma

obladi oblada


Finallerimin ilk haftasını tamamlamış bulunmaktayım. Zorlu günler geçiriyorum. 1 en geç 1.5 hafta sonra taşınmamız gerek beğendiğimiz ev kiralanmış. 1 hafta içinde evi toplayıp sınavlara çalışıp taşınmamız gerek.
Ödüm kopuyor. Annemin dizinin dibinden ayrılmasaydım keşke diyorum bazen. İş başa düşünde sorumluluklar binince her şey ne de zor.

Sık bloga yazamamamın nedeni bu ev arama telaşım. Güzel şarkılar dinledim , favori gruplar buldum kendime.
Bir şeyler ilgimi çektikçe not ediyorum zamanım olunca blogda paylaşacağım.

İzmir'de hava iğrenç derecede sıcaklaşmaya başladı. bende çarşafa girmeyi düşünüyorum.içime bir bikini üstüne bol çarşaf rüzgar estimi mis püfür püfür olur :)
Böyle saçma çözümlerim var.

Bu ara umutsuz ev kadınları gibiyim. Sürekli bir şeyleri düzeltip,yıkıyorum.

bazen kendimi yumuşatıcıya bastırasım geliyor.

İyi haftasonları  :)

http://fizy.com/s/1m0ot9 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...