16 Haziran 2011 Perşembe

üşengeçlik vs. bakımlı olmak



Sürekli bakımlı olan kadınların azmine hayranım. her sabah uyanıp yüzünü yıkamalar maskeler bol su içmeler spor yapmalar bla bla. ya da bazı bakım kremlerini düzenli kullanmanız gerekir.
bunları her gün yapan kadınlar var. sürekli bakımlılar.
bense son dakikada bakımlı olan biriyim. 2 gün yaparsam 5 gün yapmam ya da son gün yaparım. tamamen miskinliğim ve üşengeçliğimden. ben su içmek için kalkmaya üşenirken onlar yatmadan bacaklarına kremler sürüp,yüzlerini temizliyorlar.
azimlerine hayranım bir gün bende öyle bir kadın olabilmek isterim.

bir de makyajsız taş gibi olan pürüzsüz kadınlar var onlar hakkında yorum yapamıyorum bu özellikleri iç,m, dağlıyor.

1 yorum:

ballı süt dedi ki...

Ben ki ojemi bir gün özenle sürüp haftalarca yenilemeye üşeniyorum. O oje tırnağımda paramparça olmuş bi halde "çıkar beni" diye haykırır bana mısın demem. Ah hiçbir zaman onlar gibi olamiyciğim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...