29 Temmuz 2011 Cuma

3 gün 2 gece


klor kokusunu öyle özlemişim ki. 3 gündür internet kullanmıyorum ilk kez çıldırmadım. 2 gece 3 günlük istanbul içinde çok da uzağa gitmeden tatil yapmak mümkünmüş. huzur verici ve rahatlatıcıydı.mutluyum kendimi artık biraz daha iyi hissediyorum.
aslında havuzu çok severim,klor kokusunu da ve ayaklarımızı soktuğumuz o ilaçlı suyuda. öyle çok anı geldi ki gözümün önüne. 
bu minik tatilimin ilk gününde havuzda çılgınca yüzdükten sonra üstüne bir de 45 dakikalık spor yaptık. sonrasında rahatlatıcı bir duş hafif yemek ve dvd keyfi.elbette bunlar olurken yalnız değildim.çocukluk arkadaşıma gitmiştim aslında bu tatil tamda onun evinde gerçekleşti.yeni taşındıkları sitede keşifler yaptık.
kendimi sakinleştirmeyi,telefonsuz ve internetsiz sadece müzik ve karikatürle kendimi eğlendirmeyi başardım :)

2. günde ise yine uzun çaplı havuz macerasından sonra gece dışarı çıktık.önce kızkıza bir şeyler içtik.sonra başka arkadaşlar dahil oldu.eğlendim güldüm yeni insanlar tanıdım.
kendimi önemsedim,ilgilenildim,ilgilendim.
kendimi çok daha iyi hissediyorum.sanki eskiden her yeri kırık bir saçtım.şimdi krııklarımı aldırdım. nefes aldım. 2 günde bile bu kadar çabuk kendimi toparlayabiliyosam 1 haftada dünyayı değiştiririm :p
şaka bir yana tam da ihtiyacım olan şey buydu. çok uzaklaşmadan istanbul içinde bir tatil ve kırıkları alınmış bir ruh :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...