20 Temmuz 2011 Çarşamba

Alışverişsiz olmaz

Tabiki İstanbul a gelip de alışveriş yapmadığım olmadı pek.uygun fiyata aldıklarımın fotoğraflarını çektim adresleri ve fiyatlarıyla sizlerle paylaşıcam. :)
fotoğrafların kaliteleri kötü,bu sıcakta uğraşamadım biraz rahatsızken:) 

pantolonlar mango 12 tl (viaport kurtköy)




askılı   mango 7 tl


elbise
mango 20 tl






etek mango 15 tl




 elbise oxxo 40 tl


 
pantolon oxxo 40 tl


                                                           Çantalar Koton 10 tl ve 12 tl

daha terkosa gidemedim eminim bu fiyatların 3 te 1 fiyatına süper şeyler alacağım.:)

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

harika ucuz süper şeyler almışsın!! mangıoya koşmaak istiyorum özellikle siyah elbisene bayıldıımmm!

banu bilgi dedi ki...

çok güzel şeyler vardı blazer ceketler ben çok almadım sonra pişman oldum ya.ayakkabılar falan :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...